У 2022/2023 навчальному році психологічна служба в своїй роботі керується такими нормативними документами:

· Конституцією України;

· Декларацією прав людини;

· Конвенцією про права дитини;

· Етичним кодексом психолога;

· Законом України «Про освіту» (ст. 76 Психологічна служба та соціально-педагогічний патронаж у системі освіти);

· Концепцією «Нова українська школа: простір освітніх можливостей»;

· Указом Президента України “Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі” від 25.05.2020 року №195/2020;

Наказами МОНу України:

· Наказ МОН від 16.06.2020 № 802 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Розвивальні програми».

· Наказ МОН від 28.04.2020 № 551 «Про результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми».

· Наказ МОН від 02.08.2019 №1052 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми».

· Наказ МОН від 26.04.2019 №593 «Про результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми».

· Наказ МОН від 07.02.2019 № 146 «Про створення робочої групи з розроблення нормативно-правових актів щодо забезпечення діяльності психологічної служби у системі освіти України».

· Наказ МОН від 17.05.2019 № 671 «Про деякі питання організації навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів».

Листами МОНу України:

· Лист ДНУ “ІМЗО” від 16.07.2021 №22.1/9-363 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2021/2022 навчальний рік”;

· Лист МОН України від 16.06.2020 №1/9-328 “Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини”;

· Лист МОН України від 25.06.2020 №1/9-348 “Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти”;

· Лист МОН України від 30.07.2020 №1/9-411 “Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році”;

· Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019р);

· Лист МОН від 10.09.2019 № 1/9-571 «Щодо проведення моніторингу». Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України».

· Лист МОН від 18.07.2019 № 1/9-462 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної службі у системі освіти на 2019-2020 н.р.».

· Лист ІМЗО від 25.05.2020 № 22.1/10-1065 «Щодо проведення Всеукраїнського моніторингового дослідження «Надання допомоги дітям, постраждалим від військових дій і внутрішньо переселеним особам в діяльності психологічної служби».

· Лист ІМЗО від 09.06.2020 № 22.1/10-1205 «Про курси підвищення кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів за рахунок коштів державного бюджету».

· Лист ІМЗО щодо курсів підвищення кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів у 2020 році від 27.05.2019 № 22.1/10-2045.

Кiлькiсть переглядiв: 388

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.