Ми звичайний дошкільний заклад, але не зовсім звичайний...
/Files/images/99763132.gif

  • "Посмішка" - це заклад, який мобільно адаптується до потреб розвитку та змін в системі дошкілля, суттєво впливає на модернізацію освітнього простору дошкільної освіти міста, забезпечує всебічний розвиток дитини-дошкільника.
  • "Посмішка" - світ, у якому завжди сонячно.
  • "Посмішка" - це сучасність і комфорт".
  • "Посмішка" - це повага, підтримка та розвиток індивідуальності кожної дитини.
  • "Посмішка" - це Команда і Словом і Ділом!



Є у місті Лозова заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 "Посмішка" - розташований у мальовничому районі, на околиці міста, де поруч з багатоповерхівками знаходиться лісова смуга та невеличкий ставочок. Вони милують очі яскравою зміною кольорів в різні пори року, наповнюють груди кришталево чистим повітрям, а серде музикою від мелодійного співу пташок.

/Files/images/IMG_6346.JPG

Колись, чудовою порою
З'явивсь будинок для діток,
Серед четвертого району -
Це найчарівніший куток.

Повітря чисте і прозоре,
Природа гарна навкруги.
Ставок тут поряд, ліс і поле,
І посмішка завжди у дітвори.

Садочок цей відкрив завод
І номер дав йому дев'ятий,
Живуть тут діти без турбот,
Бо в ньому колектив завзятий.

А згодом невеликі зміни
Вийшли з номером його, -
Став шістнадцятим, а потім шостим,
І нині добре в ньому живемо.



Девіз закладу: "Творимо здоров'я душі і тіла"


Місія закладу полягає:

  • в сприянні динамічного розвитку дошкільної освіти жилого масиву мікрорайону;
  • в безпечній життєдіяльності вихованців та особистісному розвитку кожної дитини на засадах гармонії здорового тіла і здорового духу;
  • забезпеченні психофізичного розвитку та твочої компенетності дошкільника через використання інновіійних здоров'яформуючих та здоров'язберігаючих технологій в системі фізкультурно-оздоровчої роботи.

Завдання:

  • Забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку дошкільника, формування у нього ціннісного ставлення до Природи, Культури, Людей, Самого себе.
  • Збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дітей, удосконалення форм роботи щодо їх фізичного розвитку, підвищення опору та захисних сил організму, покращення фізичної та розумової працездатності.
  • Об'єднання зусиль сім'ї та дошкільного закладу у вихованні здорової дитини. Формування передумов здорового способу життя дітей в умовах дошкільного закладу та сім'ї.
  • Популяризація педагогічних знань серед батьківської громадської закладу та міста щодо збереження та зміцнення здоров'я малюків.
  • Поліпшення розвивального середовиша для розвитку рухової активності кожної дитини.
  • Створення належних умов для реалізації дитиною свого природного потенціалу (фізичного, психічного, соціального).

Ведучі принципи:

  • Дайте дитинству дозріти в дитинстві.
  • Доброта і лагідність - найкращі засади нації, її велич і сила.
  • Віддамо цей світ дитині.
  • Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні, значущі. Замінити їх не можна нічим (М.Амосов).
  • Допомогти дитині усвідомити себе як особистість - основне завдання педагога, як організатора виховного процесу.
  • Виховання - це перш за все людинознавство: дитину прийняти, пізнати, підтримати.
  • Спочатку любити - потім навчати.

Головною метою є:

  • турбота про здоров'я;
  • сприяння формуванню здорового способу життя.

В закладі запроваджена

трикомпонентна здоров'яформуюча та здоров'язбережувальна модель дошкільного навчального закладу, як закладу культури здоров'я.

Організаційно-структурна модель навчально-виховного процесу побудована за принципом трикомпонентності і складається з трьох базових компонентів: педагогічний колектив, дитячий колектив та батьківська громадськість.

Найголовніше завдання створення моделі - це пошук найкращого варіанту в організації роботи дошкільного навчального закладу з використанням усіх можливостей для підвищення результативності роботи.

В дошкільному закладі напрацьована і успішно реалізується

концептуальна модель - Школи сприяння здоров'ю. Вона включає в себе такі складові:

  • освітня діяльність;
  • психологічний супровід;
  • координація роботи з сім'ями;
  • формування культури здоров'я.


2013-2018 - учасник досілідницько-експериментальної роботи "Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи навчальних закладів Харківської області".
20-22 жовтня 2015 року, у Київському Палаці дітей та юнацтва відбувся VII Міжнародний форум"Інноватика в сучасній освіті - 2015", в якому взяв участь і наш дошкільний навчальний заклад18-19 березня 2016 року у м. Київ відбулася IV Міжнародна науково-методична конференція «Практична медіа грамотність: міжнародний досвід та українські перспективи».
Директор Колісник Валентина Петрівна презентувала досвід"Формування культури здоров'я дошкільників засобами медіаосвіти як новій напрям управлінської діяльності".
/Files/images/59489218.jpg /Files/images/15903133.jpg /Files/images/40284980.jpg /Files/images/51916243.jpg
З 2019 року дошкільний навчальний заклад продовжує участь у дослідницько-експериментальній роботі (ДЕР) "Науково-методичні основи створення моделі наскрізної медіаосвітив закладах освіти Харківської області (2019-2024 рр.), ініційованої КВНЗ "Харківська академія непервної освіти".
Кiлькiсть переглядiв: 1268

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.