Ми звичайний дошкільний заклад, але не зовсім звичайний...
- "Посмішка" - це заклад, який мобільно адаптується до потреб розвитку та змін в системі дошкілля, суттєво впливає на модернізацію освітнього простору дошкільної освіти міста, забезпечує всебічний розвиток дитини-дошкільника.
- "Посмішка" - світ, у якому завжди сонячно.
- "Посмішка" - це сучасність і комфорт".
- "Посмішка" - це повага, підтримка та розвиток індивідуальності кожної дитини.
- "Посмішка" - це Команда і Словом і Ділом!
Є у місті Лозова заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 "Посмішка" - розташований у мальовничому районі, на околиці міста, де поруч з багатоповерхівками знаходиться лісова смуга та невеличкий ставочок. Вони милують очі яскравою зміною кольорів в різні пори року, наповнюють груди кришталево чистим повітрям, а серде музикою від мелодійного співу пташок.
Колись, чудовою порою
З'явивсь будинок для діток,
Серед четвертого району -
Це найчарівніший куток.
Повітря чисте і прозоре,
Природа гарна навкруги.
Ставок тут поряд, ліс і поле,
І посмішка завжди у дітвори.
Садочок цей відкрив завод
І номер дав йому дев'ятий,
Живуть тут діти без турбот,
Бо в ньому колектив завзятий.
А згодом невеликі зміни
Вийшли з номером його, -
Став шістнадцятим, а потім шостим,
І нині добре в ньому живемо.
Девіз закладу: "Творимо здоров'я душі і тіла"
Місія закладу полягає:
- в сприянні динамічного розвитку дошкільної освіти жилого масиву мікрорайону;
- в безпечній життєдіяльності вихованців та особистісному розвитку кожної дитини на засадах гармонії здорового тіла і здорового духу;
- забезпеченні психофізичного розвитку та твочої компенетності дошкільника через використання інновіійних здоров'яформуючих та здоров'язберігаючих технологій в системі фізкультурно-оздоровчої роботи.
Завдання:
- Забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку дошкільника, формування у нього ціннісного ставлення до Природи, Культури, Людей, Самого себе.
- Збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дітей, удосконалення форм роботи щодо їх фізичного розвитку, підвищення опору та захисних сил організму, покращення фізичної та розумової працездатності.
- Об'єднання зусиль сім'ї та дошкільного закладу у вихованні здорової дитини. Формування передумов здорового способу життя дітей в умовах дошкільного закладу та сім'ї.
- Популяризація педагогічних знань серед батьківської громадської закладу та міста щодо збереження та зміцнення здоров'я малюків.
- Поліпшення розвивального середовиша для розвитку рухової активності кожної дитини.
- Створення належних умов для реалізації дитиною свого природного потенціалу (фізичного, психічного, соціального).
Ведучі принципи:
- Дайте дитинству дозріти в дитинстві.
- Доброта і лагідність - найкращі засади нації, її велич і сила.
- Віддамо цей світ дитині.
- Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні, значущі. Замінити їх не можна нічим (М.Амосов).
- Допомогти дитині усвідомити себе як особистість - основне завдання педагога, як організатора виховного процесу.
- Виховання - це перш за все людинознавство: дитину прийняти, пізнати, підтримати.
- Спочатку любити - потім навчати.
Головною метою є:
- турбота про здоров'я;
- сприяння формуванню здорового способу життя.
В закладі запроваджена
трикомпонентна здоров'яформуюча та здоров'язбережувальна модель дошкільного навчального закладу, як закладу культури здоров'я.
Організаційно-структурна модель навчально-виховного процесу побудована за принципом трикомпонентності і складається з трьох базових компонентів: педагогічний колектив, дитячий колектив та батьківська громадськість.
Найголовніше завдання створення моделі - це пошук найкращого варіанту в організації роботи дошкільного навчального закладу з використанням усіх можливостей для підвищення результативності роботи.
В дошкільному закладі напрацьована і успішно реалізується
концептуальна модель - Школи сприяння здоров'ю. Вона включає в себе такі складові:
- освітня діяльність;
- психологічний супровід;
- координація роботи з сім'ями;
- формування культури здоров'я.
2013-2018 - учасник досілідницько-експериментальної роботи "Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи навчальних закладів Харківської області".
20-22 жовтня 2015 року, у Київському Палаці дітей та юнацтва відбувся VII Міжнародний форум"Інноватика в сучасній освіті - 2015", в якому взяв участь і наш дошкільний навчальний заклад | 18-19 березня 2016 року у м. Київ відбулася IV Міжнародна науково-методична конференція «Практична медіа грамотність: міжнародний досвід та українські перспективи». Директор Колісник Валентина Петрівна презентувала досвід"Формування культури здоров'я дошкільників засобами медіаосвіти як новій напрям управлінської діяльності". |
Коментарi