/Files/images/91505539.jpg Нормативно-правова база

Закон України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 № 393.
Закон України від 02.07.2015 № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»
Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гагантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян".
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади".
Постанова Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року № 26 "Про внесення змін до пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"
Постанова Кабінету Міністрів України від03 лютого 2016 р. N 48«Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»

Накази дошкільного навчального закладу

  • Наказ дошкільного навчального закладу від 25.06.2018 № 51 "Про стан роботи зі зверненнями громадян в ЛДНЗ № 6 за І півріччя 2018 року" переглянути

  • Наказ дошкільного навчального закладу від 11.12.2018 № 102 "Про стан зі зверненнями громадян в ЛДНЗ № 6 за ІІ півріччя 2018 року" переглянути

  • Наказ дошкільного навчального закладу від 11.12.2018 № 103 "Про стан роботи зі зверненями громадян в ЛДНЗ № 6 за 2018 рік та завдання на 2019 рік" переглянути

  • Наказ дошкільного навчального закладу від 21.06.2019 № 47 "Про стан роботи зі зверненнями громадян в ЛДНЗ № 6 за І півріччя 2019 року" переглянути


Звіти про надходження звернень громадян
за показниками класифікатора


Зразки документів для звернення громадян

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.(ст. 3 Закону України "Про звернення громадян").

Заява (клопотання)- звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Пропозиція (зауваження)- звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Скарга- звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, по-рушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самовряду-вання, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємст-вам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадо-вим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення надсилається поштою або може бути переданим громадянином до відповідного органу, установу особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

До звернення додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду заяви, які після її розгляду повертаються громадянину.

/Files/images/s22911830.jpg



Адреса для письмових зверень громадян:
ЛДНЗ (ясла-садок) № 6 "Посмішка" , мікрорайон 4, будинок 10, м. Лозва Харківська область, 64604.

Телефон для довідок: (05745) 7-16-72

E-mail: ldnz-6@ukr.net


Графіки
особистого прийому громадян

ЛДНЗ № 6 (далі ЛДНЗ)

Завідувач ЛДНЗ
  • понеділок з 8:00 до 12:00
  • п'ятниця з 14:00 до 16:30
КОЛІСНИК Валентина Петрівна7-16-72
0953324774
Вихователь-методист ЛДНЗ
  • середа з 14:00 до 15:00
ЖЕГЛО Вікторія Вікторівна7-16-72
0958987922
Практичний психолог ЛДНЗ
  • середа з 15:30 до 16:30
  • п'ятниця з 15:30 до 16:30
НОСОК Вікторія Леонидівна7-16-72
0993449332
Голова профспілкового комітету ЛДНЗ
  • середа з 13:00 до 14:00
ПАЛКО Олена Олександрівна7-16-72
0506211014


Управління освіти, молоді та спорту
Лозівської міської ради Харківської області

Начальник Управління освіти, молоді та спорту
  • понеділок з 15:00 до 17:00
  • четвер з 15:00 до 16:00
УРВАНЦЕВА
Вікторія Миколаївна
2-51-43, 2-22-66
Начальник відділу дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти
  • понеділок з 15:00 до 17:00
  • п'ятниця з 15:00 до 17:00
2-22-66
Начальник відділу управління персоналом та організаційної роботи
  • понеділок з 14:00 до 17:00
  • четверг з 14:00 до 17:00
ЛЕВЧЕНКО
Олена Володимирівна
2-22-66
Кiлькiсть переглядiв: 1424

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.