Основні підходи до створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО, її оцінювання та моніторингу
Освіта - найвизначніше з усіх земних благ,
але тільки тоді, коли вона найкращої якості.
Інакше вона абсолютно марна.
Р. Кіплінг
Сьогодення щодня кидає освітянам нові виклики. Часом це лякає і насторожує, як усе невідоме. Але й мотивує до підкорення нових прфесійних вершин. Таким своєрідним викликом для педагогів дошкілля стала необхідність розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Для глибшого розуміння, внутрішня система забезпечення якості освіти — це сукупність умов, процедур та заходів у закладі, що забезпечують ефективність освітніх і управлінських процесів.
Внутрішня система реалізується на таких засадах:
- орієнтація на замовника послуг (дітей та їхніх батьків), завоювання його довіри;
- цілепокладання відповідно до визначених напрямів розвитку закладу та створення умов для задіяння всіх працівників до забезпечення якості дошкільної освіти;
- взаємопов’язаність процесів діяльності закладу;
- зорієнтованість на поліпшення показників освітнього процесу, підвищення задоволеності батьків, здатність прогнозувати внутрішні й зовнішні ризики та реагувати на них; прийняття управлінських рішень на основі фактичних даних та розуміння причинно-наслідкових зв’язків і ймовірності непередбачуваних наслідків;
- управління всіма зацікавленими сторонами, щоб оптимізувати їхній вплив на діяльність закладу.
Наш педагогічний колектив приймає участь у моніторингових дослідженнях, онлайн-семінарах, розробках анкет та ін.
12 лютого 2020 року
12 жовтня 2021 року
22 листопада 2021
Коментарi